Att det ska vara så jäklans svårt...


Att det ska vara så jäklans svårt att hålla sig ifrån onyttigheter!
Jag har ingen motståndskraft överhuvudtaget just nu!
Känner mig helt nere i skorna...
Jag måste ju gå ner mina förbenade kilon...
Hade ivarje fall gått ner 0,9 i måndags men
det hjälper ju inte när jag mölar i mig en massa
strunt hela tiden...
Fy bubblan vilken dålig karaktär!
Ska kura ner mig i sängen & tycka synd om mig själv
och förhoppningsvis har jag mer motivation och
motståndskraft imorgon!
Ska försöka ta tag i dansen igen oxå...
Kram & gonatt alla där ute...

Kommentarer :

#1: Louise

Nejmen du, upp med hakan!! Du har ju skalat av en himla massa kilon sedan december om inte jag minns fel & nästan ett kilo ner i måndags det är ju jättebra! Jag tycker du är JÄTTEDUKTIG. Desvärre hänfaller man ju lät till onyttigheter när man känner sig lite nere och då känner man sig ännu mer nere för just det så det blir lite av ond spiral men nu tar du bara en ny fighty from idag mot onyttigheterna. Jag hejar på dig.



Exakt en månad kvar till galan nu. Oj vad kul det skall bli!



Kram!! & pepp, pepp, pepp...!

skriven
#2: Anonym

Ta det lugnt, såna perioder kommer och går. Låt den komma och tillåt dig att vara i den. Du får ny energi efteråt. =) Var inte för sträng mot dig själv, då blir det inget kul! Pratar av egen erfarenhet, men det är klart, att det funkar kanske inte för alla eller för dig...Ta nya tag - du ska se att det går! =) Styrkekram till dig! Du är fortfarande jätteduktig, även om du inte själv tycker det just nu...=)

skriven
#3: Afrodite

Hihi, det var jag som råkade bli anonym...=)

skriven
#4: Katti

Ja, varför ska det vara så himla jobbigt ibland?

Ibland tar liksom bara orken och lusten slut. Men som tur är så vet vi ju att det brukar vända.



Ta hand om dig!

//Katti

skriven
#5: Jessica

Åh jag känner igen mig själv i dina ord!

Har fruktansvärt dålig karaktär så, fattar inte varför det ska vara så :-)



Tycker ändå du är super duktig som fortsätter att gå ner.Jag finns här och hejjar på dig vännen!!



Många kramar och en massa pepp!!

//Jessica

skriven
#6: Rebecca

Du har ju varit jätte duktig med vikten och gått ner en massa. Ibland kommer man in i lite mer "krängperioder" och får dåligt samvete. Men 0,9 kilo är inte alls fy skam. Du är duktig så kämpa vidare!

Jag är just nu inne i en väldig onyttig period och får så dåligt samvete för det. Men tänker tillåta mig att vara i denna fasen tills måndag då allvaret ska börja igen.



Kram på dig

skriven

Kommentera inlägget här :