Till Anders



...på vår 2-åriga bröllopsdag!

Jag vaknar brevid dig,
stryker håret från din kind,
jag är så glad att du är min.
Du är så vacker när du sover,
du har nåt som ingen annan har,
du är så underbar.

Och jag ser i dina ögon,
att du känner likadant.
Jag vill dela mitt liv med dig,
du skapar värme inom mig,
och vi ska vårda varje dag.
Vi älskar varandra så,
som ingen annan kan förstå,
det är för alltid du och jag.

Det finns inga tvivel,
har aldrig ångrat en sekund,
jag har älskat dig från första stund.
Vill att du ska känna trygghet,
du kan vila här hos mig,
för jag ska aldrig släppa dig.

Och jag ser i dina ögon,
att du känner likadant.
Jag vill dela mitt liv med dig,
du skapar värme inom mig,
och vi ska vårda varje dag.
Vi älskar varandra så,
som ingen annan kan förstå,
det är för alltid du och jag.

Och jag ser i dina ögon,
att du känner likadant.
Jag vill dela mitt liv med dig,
du skapar värme inom mig,
och vi ska vårda varje dag.
Vi älskar varandra så,
som ingen annan kan förstå,
det är för alltid du och jag.
För alltid du och jag.

Jag vaknar brevid dig,
stryker håret från din kind,
jag är så glad att du är min..

Jag älskar dig mer än någonsin...





.
Sofia sjöng sången "För alltid" på vårt bröllop
Om ni vill höra hur vackert det var så kan ni göra det här!


Kommentarer :

#1: Carolina

GRATTIS på bröllopsdagen! Jag älskar den låten - det är min och min blivandes låt, helt fantastisk och den kommer sjungas på vårt bröllop =) Älskade bilden på er också - ursnygg! KRAM

skriven
#2: Amanda

Åh...snyft Vad fint! Och vilket vackert par ni är!

Grattis på eran dag!

Kramar

skriven
#3: [ lilla fru werner ]

Åh så vackert.... Jösses, va tårögd du måste varit.... Hoppas ni får en fantastisk bröllopsdag!! Grattis!!

skriven
#4: Rebecca

Åh vackra vackra du..ja självklart ni båda!

Vilken underbar röst Sofia har. Som du säkert vet vid detta laget är jag ingen tuffingbrud så tårarna fyllde ju så klart mina ögon.



Hoppas ni har haft/har en underbar dag och ett stort GRATTIS på er bröllopsdag!



Världens alla kramar till er

skriven
#5: Marie

Oj och åhh vad vackert! Ni är vackra och din dotter sjöng vackert! Mina ögon tårades...



Ett jättestort GRATTIS på er bröllopsdag!



Mängder med kramar

/Marie

skriven
#6: CharmKatti

Jaha, då sitter man och grinar också, tack för den;-)

Jättefint sjunget av din dotter, det får du hälsa henne.

Jag har precis talat om för maken att vi måste ta vägen hem om Karlshamn när vi åker ner till Gbg:-)

Kram

Katti

skriven
#7: Ingela la la

Jag har ju lyssnat förut och ändå sitter jag och bölar..

Hoppas att Er kväll är helmysig ;)

Kram

skriven
#8: Popprinsessan

Grattis på bröllopsdagen (en dag för sent)! Hoppas att ni hade en underbar dag! Så fina ni är på bilden!



Och sååå fint Sofia sjunger! Otroligt att hon klarade det utan att bli rörd, det hade jag blivit om jag sjöng för min mamma... Vi hade för övrigt samma låt på vårt bröllop, men en kär vän som sjöng. En underbar låt!



Btw, blev Anders glad för presenten?

skriven
#9: Majsan

grattis grattis på bröllopsdagen!! Hur firar ni? kram

skriven
#10: Louise

Vilken vacker sång och så fint sjungen av Sofia! Hoppas er bröllopsdag firades stort igår. Måste säga att ni är ett mycket vackert par!



Kram

skriven
#11: Wojtan

Hej



Vilken cool bröllopsbild på Er och Grattis på bröllopsdagen.

Mailade med Ingela och vi planerar att ses på måndag i Slottsskogen. Vore så kul om du också ville komma!



Kram Wojtan

skriven
#12: Jessica

Stort grattis på eran bröllopsdag!



Jätte vacker låt :-)



KRAMAR!

//Jessica

skriven

Kommentera inlägget här :