Resemöte & bröllopsplaner...



Idag är det dags för Anders resemöte på jobbet.
Ärligt talat så är jag riktigt nervös.
Om det blir så att han ska vara bort åtta veckor så
kommer det att bli jäkligt jobbigt här hemma.
Men samtidigt är det bra karriärsmässigt för Anders &
belöningen blir en fantastisk resa till Sicilien nästa
sommar för hela familjen!

Snart är det två år sedan vi gifte oss....
Jag önskar att man kunde få återuppleva den dagen vid varje
bröllopsdag. Det hade väl varit underbart!
Jag har ingen aning om hur vi ska fira bröllopsdagen i år.
Har ni några bra tips eller förslag?


Kommentarer :

#1: Popprinsessan

Vad gjorde ni på er ettåriga bröllopsdag? Vår är i augusti..



Hoppas att allt med kläderna och utseendet känns bättre nu. Själv har jag inte fixat några glammiga smycken ännu, vågar inte ens testa skorna och vet inte om jag fixar att vara barfota i dem... men strumpbyxor i den här värmen?!?



Grattis till din vinst förresten!

skriven
#2: Majsan

Lycka till i helgen! Galan är väl då? Ha det sååå kul! Kram

skriven
#3: Rebecca

OK både din och min klänning passar om man trycker in tillräckligt, då är ett problem ur världen. Det andra problemet har jag inte klurat ut ännu, vad man ska ha på sig under dagen. Det ska ju bli varmt och klädseln ledig..eller vad det stod, så kanske en skön sommarklänning.



Ett annat problem jag har är hur allt ska få plats i väskan. Jag har tagit fram den enda väskan vi har med hjul på, inte den största om man säger så och jag måste ha galaskorna, sköna skor att ha under dagen och så de skorna jag ska ha på kvällen när jag möter er. Bara skorna tar ju upp platsen i väskan. Vilket kommer resultera till en väska, en kameraväska, en handväska och så säkerligen 5 påsar för att få med allt. Dessa kvinnoproblem tar ju kål på en.



Snart dags... Kram kram

skriven
#4: Rebecca

Glömde ju det viktigaste...er bröllopsdag!

Hur gjorde ni förra året? Kan ni ordna barnvakt eller ska barnen vara med?



Hur gick det på resemötet idag?

skriven
#5: Jenny

Hej vännen,



Ledsen att jag varit så dålig på att höra av mig!! Kaos har det varit här, o såg att du ringt typ ett dygn efter att du ringt också, inte ens haft tid att titta på telefonen, hihi! Då är det illa ;)



Hur är det? Laddad inför resan?! Ska bli så himla kul även om jag är lång ifrån färdigpackad (har inte ens börjat) och har inte hunnit köpa skor ännu heller, behöver jag ens säga att paniken börjar komma ;) haha



Hoppas du har en fin kväll vännen, kramisar!

skriven

Kommentera inlägget här :