Glitter & glamour

Sitter just nu i soffan & försöker smälta denna fantastiska helg!!

Mammablogg Galan gick ju av stapeln igår.
Det har varit helt sanslöst med en massa glitter & glamour!
Och vilka vinster jag har med mig hem...helt sjukt!


Dessa fantastiska kvinnor var nog den största vinsten av dem alla!
Louise, Ingela, Marie, Jag, Katti, Christel... & Rebecca som fotograf.


Här har vi även vackra Rebecca med på bild!

Nu är det sängen & en ny serie som gäller ...
givetvis skall även en stor skål med chips & godis följa med...
& Pommacflaskan som aldrig användes igår... :)
Är tillbaka snart med massor av glitter & glamourbilder
från galan.

Håll ut!



Kommentarer :

#1: Rebecca

Tack underbara, fina du för en helt underbar helg. Just ordet underbar används flitigt här hemma just nu! Jag håller med om att de nya bekantskaperna är de bästa vinsterna. Jag är totalt slut men förtfarande upp i varv av alla intryck efter helgen.

Massor med kramar till dig!

skriven
#2: Mamma Russin

hej hej..



tack för en underbar helg.. den var lite för kort bara , hade gärna stannat ett dygn till så hade vi hunnit bubblat lite mer..:)

KRAM

skriven
#3: Carolina

Hej! Galan var verkligen helt underbar - men tiden gick alldeles för fort! Längtar så till nästa gång! KRAM

skriven
#4: Jenny

Hej gumman,



Har redan packat väskorna för nästa år ;) Synd att helgen gick så fort, men hoppas att vi ses något mer innan nästa gala?!



Kramiar från en trött Jenny som gjort 120 mil på vägarna i helgen

skriven
#5: Ingela la la

TACK för att du är du :) Himmel vad skoj vi har haft. Ett par drinkar gjorde susen ;)

Håller med, inga glåmiga mammor får krypa fram, nu får vi ju hålla den här nivån, fast dom här naglarna kommer att göra mig galen!



Kram

skriven
#6: Amanda

Ni är så fina allihop! och helgen verkar ha varit helt underbar.



Kram

skriven
#7: Marie

Hej du vackra!

Det har verkligen varit superkul. Kul att "klicka" med bloggerskor och kul att festa ihop ;-)



Nagelstatus: en nagel kvar på höger hand resten har flugit av.



Massvis med kramar

/Marie

skriven
#8: TUMADRE

Hej :-)

Det var jättetrevligt att ses!

Kram

skriven
#9: Popprinsessan

Hej hej! Så kul det var att träffa dig och vilken jäkla helg vi har haft! Riktigt kul!



Ett par naglar flög av igår när jag var på kräftskiva, men jag hade så klart limmet med så de sitter där de ska idag :-)



Måste även säga att det var kul att få träffa din fina familj, nu är det bara S kvar, men det får bli nästa gång :-D

skriven
#10: Katti

Hej Tjejen!

Nästan lika trött idag som igår, filmen såg jag givetvis färdigt på, Marie somnade dock...inte på några ostbågar den här gången vad jag vet:-)



Kramar i massor

Katti

skriven
#11: Jessica

Hej :)

Vilken fantastisk dag/kväll det var.

Det var jätte kul att få träffa dig, jag hoppas att vi får chans att ses nere i Bleking senare i sommar.



KRAM!

//Jessica

skriven
#12: Wojtan

Hej



Det var verkligen superskoj att träffa dig och jag hoppas verkligen det blir fler träffar framöver!



Tusen tack för chamgagnen, det passade verkligen mig.



Massor av kramar från mig

skriven
#13: Soya ★

Jag gillade verkligen din frilla i helgen. Lätt galans snyggaste och coolaste!



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :