Vilken dag!

Vilken dag det har varit!
Intensiv kan man lätt kalla den.
Började med småkaos imorse med barnen.
Anna lite lagom bångstyrig, Arvid trött & gnällig och
ville bara vara i min famn hela tiden.
Massor att fixa inför helgens bravader & inför dagens.
Faster Lena & kusin Emma skulle komma på besök, så med
Arvid hängde i min famn stod jag i köket & stekte köttbullar i högsta hugg,
telefonerna ringde, Anna behövde assistans på toa & packning inför
morgondagen. Tur att man är kvinna & kan göra flera saker samtidigt! :)
När Lena & Emma kommit tog vi en promenad upp till Torslanda torg &
käkade lunch på thairestaurangen. Sååå gott!
Därefter, var det dags att rulla upp till Kyrkans öppna förskola.
Underbart ställe!
Arvids rytmik kl 14.30 & Annas kör kl 16.00
Hem & färdigställa middagen, packa lite till, iväg till dansen, dansar Linedance med Sofia,
dansade järnet i två timmar, hem, packa ännu mera, färgade håret - ångrar mig,
blev alldeles för mörkt, parkering i soffan kl 00.05 för lite bloggande & nu är jag dööötrött!
Gonatt mina vänner!

Kommentarer :

#1: Mamma Russin

god morgon..

kul att du tittade tillbaka..:) hur stor var arvid vid födseln?? eller har han vuxit på sig sedan?? stina gick ut hårt från början, nästan 5 kilo vid fördeln och 54 cm lång..:)



kryper arvid?? det gör inte stina.. jag tror hon är för tung och hon lärde sig sitta tidigt.. så hon sitter som en matrona mitt på golvet .. hon tycker nog hon är nöjd med det.. hon har dock nu börjat med nån slags förflyttning som inte går att sätta namn på ...;)



stina har just gått in på stl 92 på vissa kläder.. men det mesta är stl 86.. :)



ha en toppen dag!!



kramar

skriven
#2: Micaela

Vad skönt att du kom i säng i tid den dagen.. men inte igår såg jag ;-) heheh samma här! Varför ska det vara så svårt?!



Idag har barnen sovit bra.. amelia vakande 8.30 å lillebror har inte vaknat än.. :-) skönt med stressfri morgon!



Kram

skriven
#3: jenny a

Vilka planer har ni i helgen då, nyfiken?

Kramar

skriven
#4: Jenny

Hej, tack för titten:) hoppas du kikar tillbaka igen!



Ha en fin dag, kram Jenny

skriven
#5: Jenny

Hej, vill bara berätta att jag bytt bloggadress, jag finns nu på http://jordgubbsblomman.blogg.se och lägg gärna till mig via blogglovin;-) Kram Jenny

skriven

Kommentera inlägget här :