Sjuka... igen!

Nu är vi sjuka igen...
Har knappt kunnat stå på benen.
Den här gången är det min & Arvids tur.
Halsinfektion, hosta & ont i hela kroppen...
Jag hoppas verkligen att vi alla är friska till nästa helg
när mamma & Lasse kommer!

Sofia flyttade ju i söndags.
Det känns jättekonstigt, men det är ju bara för
en månad...hoppas jag :)
På tal om att flytta, det börjar drösa in en massa kurskataloger
från landets alla  högskolor & universitet.
Hon är nog på det klara att hon ska läsa till förskolelärare,
frågan är bara var.
Det ska bli kul att se vart hon hamnar till slut.
Innerst inne hoppas jag nog på Göteborg ändå.

Har beställt ett superfin linne & en strandklänning idag.

Visst är det snyggt!
Jag försöker att hålla mig till mitt nyårslöfte,
att bli mer färgglad, men strandklänningen
fick bli klassiskt svart.
Jag får ha lite coola färgglada solglasögon & skor till istället.
Gud vad jag längtar till våren!

Kommentera inlägget här :