Anders om mig & jag om Anders

Ingela kallas även för:ia av vissa och gumman av mig.
Det alla vet om Ingela: Är att hon är en ganska betämd ung dam. Det skall gärna vara på hennes vis. (antar det ligger i släkten)...
Är att hon är glad och på bra humör. Detta är dock inte fallet då hon är hungrig. Tips: ge då henne lite mat för att slippa krångel och otrevligheter...
Är att hon alltid är sig själv och inte är konstlad eller tillgjord.
Är att hon är ärlig och rak
Det inte alla vet om Ingela: Är att hon bara MÅSTE lämna en slatt kvar i glaset. I varje glas! Även om det är lördagsmys läsken...
Är att hon inte gillar att se om en film eller läsa om en bok. "man vet ju redan hur den slutar!"...
Är Att hon aldrig "har några kläder hemma". Speciellt ifall vi ska på fest. Då har hon "ju FAN inga kläder hemma!"...
Är att hon gillar kuponger till diverse saker. Nu är det givetvis gratis blöjor eller välling som är prio nummer ett.
Det bara jag vet om Ingela: Är att om man kramar henne när hon sover så kan man ibland åka på en snyting! Hon fäktar med armarna och mummlar nåt. Sååå roligt...
Är att hon alltid måste klia sig på hakan när hon sitter och tänker framför datorn.

Anders hjärtar Ingela för att:

Jag aldrig behöver tvivla på att hon älskar mig.

När vi bråkar och jag äntligen lyckas få henna att le, vet jag att jag aldrig kommer lämna henne. Oavsätt vilka dumma saker vi sagt varandra.

Hon har fina ögon och så vackert leende (och en niiice rumpa).

Hennes näsborrar ser ut som två cashewnötter. Hennes favoritnöt, förresten.

Anders kallas även för:

Berra B av killgänget & Lilla gubben enbart av mig.

Det alla vet om Anders: är att han är väldigt lång, född och uppvuxen i Göteborg, älskar datorer, jakt och så mig förstås!
Det inte alla vet om Anders: är att han älskar att gå i jägarstrumpor &  långkalsonger..sommar som vinter
Det bara jag vet om Anders: tänker jag förstås inte berätta här... jooo... okej då, en sak. Hans näsborrar vibrerar när han ljuger ;)
Ingela hjärtar Anders för att:

Han är den han är, lugn och trygg i sig själv.

Han är så otroligt snäll och ändå så bra på att säga ifrån.

Han är så snygg så att jag ibland inte vet var jag ska ta vägen.

När vi vaknar på morgonen så ser han så otroligt gosig ut att jag måste bråka lite med honom och han ligger bara där och ler så mysigt.

Han sköter dammsugningen, jag hatar att dammsuga...

Han kan så mycket om film och musik,...

För att han aldrig säger något som han inte är 100% säker på... Gissa är liksom inte hans grej... hahaha...eller?

Han är så bra på att krama mig & killas på ryggen.

Han har en grymt härlig rumpa som man bara måste nypa lite i när man går förbi...

När vi delar på godis/dricka eller vad som helst så tar han alltid det sista i ett svep och ser sen lika skamsen ut varje gång för att han inte frågat mig om jag ville ha lite till.

För att han alltid ställer upp på mig och är på min sida.

Kommentarer :

#1: sofiabergdén .

brollop.bergden.se :P hihi

skriven

Kommentera inlägget här :