Usch & Fy



Natten har varit rent ut sagt för jävlig!
Som ni redan vet så har jag sömnproblem
& tillråga på allt så har den förbenade
huvudvärken som kommer som ett brev på
posten en gång i månaden hittat min stackars
kropp igen & magen värker värre än värst.
Jag har så ont så att jag mår illa!
Det är inte mycket som har hållts kvar idag
och jag är rätt skakig i kroppen.
Jag trodde först att jag hade fått magsjuka
men det var den gamla vanliga visan igen.
Varje månad så hoppas jag att det ska ha
blivit bättre men ack så fel jag har varje gång.
Har tjatat en massa på Anders idag om en liten Signe
men han vill inte ge med sig den rackarn...
Jag har fått för mig att det är det enda som hjälper :)
Jag har proppat i mig både det ena & det andra
för att dämpa i form av Ipren, Panodil, Cyklo-F 
järntabletter, massvis med vatten & nu senast
honungsmjölk så att jag kan somna...
förhoppningsvis zzzzz  zzzz   zzz zzzz

Kommentarer :

#1: Duracellmamman

Usch så trist... Tant Röd undviker man gärna in i det längsta!



Hoppas du mår bättre imorgon Vännen!



Varma kramar!

skriven
#2: Carolina

Nämen... har ni inte fått må dåligt tillräckligt mycket nu :( Krya på er - kramar!!

skriven
#3: Maria

Usch din stackare!

Hoppas att du få känna dig bättre idag.



Fin blogg du har:-)

skriven
#4: [ lilla fru werner ]

Uj uj, det låter verkligen inget vidare... Hoppas det känns lite bättre imorn och att ni får en fantastisk nyårsafton!!



Gott Slut!! :)

skriven

Kommentera inlägget här :