Jag skulle aldrig sagt det...

Jag skulle aldrig sagt att vi var friska igen...

Uppriktigt sagt så är jag trött på att bara skriva
om våra sjukdomar men nu är det dags igen.

I torsdagsnatt så vaknade min kära mamma av
att hon blev helt nerkräkt av Anna.
Inte bara en gång utan två gånger...

Sedan dess har lilltjejen förmodligen haft feber,
men här har ju varit så häktiskt så vi har inte
reflekterat över att hon har varit hängig & lite gnällig.
Det har ju varit en massa bus & stoj så jag har trott att
hon varit varm på grund av det.

I går var det dags fär luciagudtjänst & Anna skulle vara
med & sjunga med sin kör. (Bilder kommer senare)
Och sjöng det gjorde hon med bravur.
Högt & klart så att hon hördes mest av alla de söta barnen.
Det var en stolt mamma som satt där med tårar i ögonen
ska ni veta. Idol nästa kanske :)
Efter halva tiden så säckade hon ihop ett tag men efter
lite peppning av pappa & Sofia så var hon på G igen.
När vi kom hem så visade tempen på 38,5 så nu är jag
återigen hemma & vabbar.

Förhoppningsvis så är hon ok igen imorgon för på onsdag
fyller lilltjejen fyra år & då ska hon ha discokalas för alla
sina kompisar.
Håll nu tummarna allihopa!

Jag hoppas att ni har fått en bättre start på veckan.

Kommentarer :

#1: Carolina - Vinn Personlig Sagobok & Påslakanset från Lundmyr of Sweden!

Håller såklart tummarna för att hon är frisk snart - uscha, tycker verkligen ni haft er beskärda del av sjukdomar den här vintern! kram

skriven
#2: Mamma Russin

hej hej..

men kära nån, vad har ni gjort för ont som blir sjuka i ett? hihi...

men nu får det vara nog va.. ;)



hoppas du får en toppen dag och inge mera sjukdommar.. kramkram

skriven
#3: Duracellmamman

Nej så trist, ja Ni har verkligen haft Er beskärda del av sjukdommar den här hösten. Håller alla mina tummar & tår för att Ni alla snart är helt friska och håller Er friska länge, länge!



Tänker på Er!



Varma kramar!

skriven
#4: Popprinsessan

Hej vännen och grattis igen - i efterskott :-D

Kul att du varkar ha fått en riktigt bra födelsedag! Mindre kul att höra att sjukdomarna är tillbaka.. men jag hoppas verkligen att lilltjejen mår bättre idag så att hon inte behöver vara sjuk på sin födelsedag. L var sjuk när hon fyllde år förra året och det kändes lite trist, hon ser inte så pigg ut på fotona...



Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :