Hej hopp.

Idag fyllde mamma hela förtio (fyrtio) år. En gammelgädda har hon blivit.
Haha, nää jag skojar bara.
Jag fick i uppdrag att uppadetara ett litet inlägg idag om dagen.
Men nu är det ju som så att jag redan har skrivit ett hyfsat långt inlägg på min egen blogg om min älskade mammas stora dag :) Så.. den kan ni ta och läsa genom att klicka här.

Jag kan inget annat mera än att önska min mamma grattis återigen på födelsedagen :D
Älskar dig mest mammi <3

Många kärlekskramar din dotter Sofia

p.s. det sägs ju att livet börjar efter 40. så nu vet du vad som väntar. massa äventyr och skoj. hihi ;) d.s.

Kommentarer :

#1: sweetmama

Stort grattis på födelsedagen. Om livet börjar vid 40 har jag något att se fram emot ;o)

skriven
#2: Carolina - 3 stycken vinner namnnappar i dagens lucka i min Julkalender

Stort GRATTIS! kram

skriven
#3: Maja

Vilken ung mamy du har, min fyller 50 nästa år, börjar inse att jag inte är så ung längre:)

skriven
#4: ewezi

söt header :D

skriven
#5: Jessica

Stort stort GRATTIS gumman!!!



Stora kramar!

//Jessica

skriven
#6: Duracellmamman

Vad fint du har skrivit om din mamma!



Varmaste grattis kramarna från mig i efterskott! Hoppas att du har haft en helt FAB dag Ingela!



skriven
#7: Sandra Olofsson

GRATTIS I EFTERSKOTT GUMMAN! HOPPAS DU HADE EN FANTASTISK DAG!!! öNSKAR ATT DET INTE VAR SÅ LÅNGT MELLAN GÖTET OCH STOCKHOLM.

DU...SOFIA, ÄR HELT FANTASTISK SÅ FINT DU SKRIVER!!! NU HAR JAG INTE ENS TILLSTYMMELSE AV NÅGOT SMINK KVAR I ANSIKTET. JO, LITE UNDER ÖGONEN, LAGOM SÅ JAG SER UT SOM EN TVÄTTBJÖRN SÖTIS DÄR!!! KRAMAR I MASSOR, SANDRA

skriven

Kommentera inlägget här :