Discokalas i fulla muggar.

Annagummans discokalas blev bättre än väntat.
17 tokiga och busiga ungar sprang runt här i vår lilla lägenhet. Sedan 6 vuxna på det. Vi fick knappt plats.
Alla var så fina. Men självklart var ju min lilla fis den allra finaste. Discoprinsessan hon själv.
Tänkte bjuda på en bomb av discobilder här nu som min kära Sofia tagit.
Här kommer dom :)
























Anna tackar så hemskt mycket för alla fina presenter. Hon blev lika glad över alla. Dom uppskattades väldigt mycket av henne. Sötungen.
Hon, liksom hela familjen Bergdén tyckte att discokalaset blev lyckat.
Vi väntar spänt på vad Anna vill ha för tema nästa år ....

Kommentarer :

#1: Carolina - Har Julkalender i bloggen!

Vilka härliga bilder, ser ut som ett jättelyckat kalas! kram

skriven
#2: Popprinsessan

Det låter (och ser) jättekul (ut)! Tror att jag måste inviga L i idéen discokalas.. Det är snart dags för henne! ;-)

skriven
#3: Rebecca

Fina lilla discoprinsessan!

Vad roligt ni ser ut att haft det och jag kan förstå att Anna är nöjd.

Vi ringde igår för Celine ville så jätte gärna sjunga. För att hon inte skulle bli ledsen började vi sjunga när ditt mobilsvar gick igång och jag vet inte om jag hann lägga på luren innan. Hoppas du slapp höra sången hihi.

Ha en strålande dag min fina vän!

Puss & kram

skriven
#4: Duracellmamman

Åhh vilket discokalas det blev! Hon måste vara precis hur nöjd som helst :-))



Jätte fin i hennes lilla klänning :-)) Har du köpt den på H&M? Tror jag har kikat på någon liknande till Tildis, blev dock inte den, den lilla rulltan passade inte riktigt i den modellen ännu ;-)



Jätte duktig din äldsta är på att ta kort, underbara bilder o fantastiskar effekter har hon fått till :-))



Varma kramar!

skriven

Kommentera inlägget här :