Nu har han åkt...

monsters.photo
Ni glömmer väl inte att kika in på PappaBergdéns blogg?
Han tog flyget & stack till Brasilien den rackarn...
Ni kan följa honom på hans nystartade blogg...

Anna, Arvid & jag kommer att vara bänkade framför datorn
varje kväll strax innan Bolibompa för att titta på Pappa
& se vad han har haft för sig...

Jag hoppas att barnen kommer att ta den här månaden
bra & att de inte blir allt för mammiga innan Anders är
tillbaka igen.
För min del ska det bli riktigt skönt att få längta igen.
Kanske den här resan blir en nystart för kärleken...




 

Kommentarer :

#1: Anonym

Längta är aldrig fel.. Tänk vad trött du kommer vara på mig efter en månad ;) Undrar om jag oxå kan åka till Brasilien då..

skriven
#2: Charmkatti

Brasilien. Det sägs vara helt underbart där!

Kunde ni inte följt med?

Ta det lugnt nu med tv-tittandet, framför home makeover:-)



Kram!

skriven
#3: Miafia

Jajamensan den sidan har jag redan koll på, kul att följa hans Brasilien-äventyr.

Min syrras man är halvbrasse och systra mi har varit i Rio på något annat ställe som jag inte kommer ihåg namnet på och hon är såld. Han kommer att få det bra och ni kommer att ha det bra du och barnen. Tur du har Sofia hemma nu! :-)



Att längta är både jobbigt och nyttigt, mest nyttigt tror och hoppas jag!

Kramar

skriven
#4: Louise

Jag skall kolla hans sida. Spännade att följa. Vad skönt att du har Sofia tillfälligt hemma just nu.





Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :