Kampen mot tiden

Hur farao ska jag hinna med allt!?
Jag kommer väl till slut att inse vilken superkvinna
man egentligen är nu när maken inte finns i huset.
 
Här ska städas, fixas & fejas i hemmet.
Maten ska handlas förberedas & tillagas.
Serveras &v ätas ska det visst oxå göras & därpå
diskas & plockas undan.
 
Tvätten ska tvättas, torkas, vikas, strykas & på
något förundeligt vis fåm plats i garderoberna.
Rebecka...du vet ju hur de ser ut!
hujedamej!

Barnen ska väckas, fås att göra toalettgöremålen,
ges välling, kläs på & lämnas på dagis itid.
Oj! då....jag måste hämta Arvid.
För tio minuter sedan...

Hjääälp!!

Kommentarer :

#1: Mamma Russin

hej gumman...



oj oj.. ja du kommer nog få tiden att gå.. :) men du .. andas med..

KRAM

skriven
#2: Miafia

Andas, andas...Det fixar du du är ju supermorsan!

Jag tror minsann du måste selektera lite...kanske får det vara lite stökigt ibland så tid för annat kul hinns med!

Skippa strykningen, låt kläderna ligga framme och lite så...se vips har du många minuter över s



Och du be om hjälp om det kör ihop sig, du har säkert snälla grannar och så har du ju söta Sofia hemma!



Massvis med kramar

skriven
#3: Majsan

Jag vet hur det är när man är själv med barnen!! Det är inte lätt men med rutiner, rutiner så går allt! KRAM

skriven
#4: Rebecca

Amen goding då!

Skit i den lite halvmörbultade garderoben, och att stryka tvätten. Kanske har du en låda under sängen du kan trycka ner allt i så länge hihi. Nä skämt och sido, kan du inte ta hjälp av någon när det behövs? Hur länge är Arvid på dagis om dagarna? Kanske hinner du med attlaga maten då så det bara är att värma på kvällen?

Åh, önskar jag bodde när dig, jag hade kommit till din räddnign på direkten.

men vet du, du fixar detta för du är grym!

Puss på dig

skriven

Kommentera inlägget här :