Minus igen trots allt

Så var det då dax för vägning igen.
Förra veckan hade jag ju gåt tner hela 2.5 kg, så lite
lagom nervös klev jag upp på vågen...& se där...
jag hade minsann gått ner nu oxå trots en hel del
osunt leverne. Inte så mycket men dock - 0,4 kg.
Det är alltså -2,9 kilo på två veckor. Inte så dumt va?
Nu ska ju Anders & jag på bio & fin restaurang i kväll
men jag får kompensera det hela med massor av motion.
Sofia har lovat att vi ska träna en massa Linedans i veckan
så förhoppningsvis ska vågen visa minus även nästa vecka

Kommentarer :

#1: majsan

GRATTIS till viktnedgången:) Glädjs verkligen för din skull. Kramiz

skriven
#2: Katti

Va bra!

Vad duktig du är, definitivt värd en kladdkaka;-)



Kram

skriven
#3: Maria

Grymt!!!

Kram

skriven
#4: [ lilla fru werner ]

Grymt bra jobbat tjejen!!! Härligt, grattis!!!

skriven
#5: ♥ MammaRussin

heja heja...



vad du är bra..

och ett minus är ett minus.. man får inte glömma att se "hela" minuset...:)



GRATTIS gumman!! KRAM

skriven
#6: Pysen73

Grattis!

skriven
#7: Louise i Gbg

Jag hoppas bion var bra & middagen god & grattis till 3 kg minus, toppenbra ju! :-)



Hoppas vi ses på Liseberg. Vi kommer vara där från kl 14 ca (efter Ebbas gympa).



Kram

skriven
#8: annica

va duktig du e!

hur gammal e Arvid?

skriven
#9: Frida

Då ska du vara stolt över dig själv!!!

Hoppas att ni får en jättemysig kväll du & kärleken...

Kramar<3

skriven
#10: Daniel

Grattis halvfinnen!!

skriven
#11: Afrodite

Snyggt jobbat vännen! Vad duktig du är! =)

Definitivt värd en riktigt härlig kväll på restaurang!

Ha en underbar kväll! Kram!!

skriven
#12: Frida

Ingen bebis, bara en massa ägg som vill komma ut haha.....Känns det som iaf!

Hoppas att du har det mysigt med kärleken...

Kramar<3

skriven
#13: Micaela

Grattis till viktminskningen!

skriven
#14: Jenny

Grattis, wow va duktig du är! Härligt kämpat!Du är min inspiration! Jag har varit så hungrig hela veckan och överskridit de senaste dagarna med 2p per dag... så i morgon blir det en spring runda för att komma i kapp pointsen lagom tills på vägningen på torsdag ;)



Hoppas du haft en fin kväll! Kram Jenny

skriven
#15: Amanda

Grattis! Vad duktig du är!

skriven

Kommentera inlägget här :