Fyrakommatre minus

Tjohoo allihopa!
Vägningen gick superbra idag...

Jag hade gått ner hela  -1,4 kilo!
Det gör att minskningen sen VV-starten är i runda
slängar - 4,3 kilo på bara tre veckor!
Nu kommer det nog inte att gå så mycket ner
varje vecka men allt som är minus är fantastiskt!
Det är helt sjukt egentligen vad mycket lättare allt
har blivit.
Känner mig inte längre som en stor flodhäst!
Nu är jag bara en liten flodhäst!
Jag har bara 3 hekto kvar till mitt första delmål.
Det har jag tänkt att nå till nästa vecka, har nämnligen
redan beställt tid för min belöning på onsdagen...
Vad det är får ni lura på tills nästa måndag...om jag nu når
delmålet som jag har tänkt.
Ni får peppa mig ordentligt!


Kommentarer :

#1: annica

grattis!!! fan va duktig du e!!!

det där kommer gå galant ska du se! kram

skriven
#2: Maria

yaaaay!

Du är duktig du!

Kram

skriven
#3: Afrodite

Vad duktig du är! Är sjukt imponerad av din målmedvetenhet! Bra med delmål och små belöningar till sig själv när man varit så duktig! Kämpa på! Heja, heja! =) Kram på dig och sov gott!

skriven
#4: Ingela la la

Du är ju grym ;) Du är duktig och jag är glad att du gick med mig... Lättare då!



Kram

skriven
#5: Pysen73

Grattis!! Delmålet kommer du helt säkert att både nå och passera :o)

skriven
#6: Amanda

Vad duktig du är! ^^

skriven
#7: Popprinsessan

Stort grattis! Vad härligt att du är nära ett delmål! Det kommer du att fixa, det är ju bara lite, lite till....



Kämpar själv på här och känner mig lite duktig som faktiskt fixade brysselkål till min lunch som egentligen bestod av rester. Ett av mina problem är nog bristen av grönsaker till måltiderna..

skriven
#8: Jenny A

Jobab på, du är RIKTIGT duktig gumman, hoppas jag me tar tag i att sen...nu orkar ja inte ;) Men du kan ju bli min ispiration hehe.

skriven
#9: Jessica

Vad DUKTIG du är!

Blir grymt imponerad :-)



Ett stort fortsatt lycka till!



Kram Jessica

skriven

Kommentera inlägget här :