Första doppet....

Idag tog Anna & Elin första doppet hemma
i Elins fina pool!
Båda två var som små galningar i vattnet
& stackars Arvid fick sitta i vagnen & titta på...
Han har ju feber stackarn....
Men han hejade glatt på tjejerna med glada
tillrop & gester :)

Visst är Elins "hitta Nemo" pool fin!
Jag fattar inte varför jag inte köpte en liten pool när jag var i Ullared.
Den hade ju varit perfekt att ha nu.
Vi har ju bara en giganterns gigant pool som tar hur lång tid som helst att
blåsa upp & att fylla med vatten....


Arvid han nöjde sig en stund med att titta på när tjejerna busar...
Lille Gustav hade sin lilla eftermiddagstupplur så han missade
tyvärr allt det skojiga.




Har ni sett så lycklig hon är mitt lilla vattendjur!
Hon fullkomligt älskar att bada....i poolen.
Det är lite värre när det gäller att bada i det stora stora havet...
Men det lär nog dröja ett tag innan det är dags för set premiärdoppet...


Arvid gör tummen upp för tjejerna!
Coola goa killen min!
Humöret på topp trots feber i kroppen!

Tack Johan & Elin för en härlig eftermiddag!
& tack Ingela la la för lånet av din familj...
Hoppas att du har det bra i Gävle & att du mår bättre!



Kommentarer :

#1: Carolina

Tänkte bara tipsa om att jag har en nystartad tävling i bloggen där du kan vinna en valfri väggdekoration från Unik Dekor :) Kram

skriven
#2: Pysen73

Så Elin har äntligen fått fylla sin lilla pool :o)

skriven
#3: Rebecca

Underbara och glada bilder!

Vi har med bara en stor jätte pool och ska definitivt köpa en lite mindre i år som lätt går att tömma och fylla på nytt.

Hoppas Ni hade e trevlig valborg.

Många varma kramar från mig!

skriven
#4: [ lilla fru werner ]

Vilka härliga bilder!!! Och lilla söta killen så duktigt bara sitter där och tittar.... Och är lika glad ändå!!!



Ha en underbar första maj. Vilket väder vi har!!!!



Kram

skriven
#5: Lisa

Hejhej! Vilken fin blogg du har!



Klicka på denna länk om du vill få gratis presentkort: http://www.gratismode.se/?c=1245

Det funkar verkligen! :)



Ha en superdag!

Kram /L

skriven

Kommentera inlägget här :