Det är inte klokt...

Nu har äntligen finalisterna presenterats!
Det är inte klokt egentligen...

Först blir jag nominerad i inte mindre än fyra kategorier...
Sveriges bästa Mammablogg, Bästa Barnmodebloggaren
Bästa tonårsmammabloggaren & Bästa vardagsmammabloggaren,
och nu när finalisterna har utsetts så är jag kvar i ....
det är inte klokt...i fantastiska tre kategorier!
Helt sjukt fantastiskt!

Vilka tre kategorier det är får ni se när ni går in & röstar igen!

Min blogg är nominerad, rösta på den!
         Klicka på bilden!

Den här sista delen av omröstningen pågår fram till och med den 20 maj kl 12.00.
Vinnarna presenteras först under pompa och ståt under själva Awardutdelningen
på Mammablogg Galan den 4 juli!

Till alla mina kära läsare som har röstat på mig...


Kommentarer :

#1: Frida

GRATTIS!!

Hoppas att du njuter av äran & får en bra dag.

Kramar<3

skriven
#2: Pysen73

Kul! Grattis!!

skriven
#3: attis

Vad himla skoj. Grattis

skriven
#4: mia

Va kul =) grattis hoppas du vinner.. Röstade på dig hoppas jag gjorde rätt bara hahaha..



Kramen

skriven
#5: Matilda

Sv. Hmm tror det var ronneby och kallinge jag var i när jag besökte blekinge;) lycka till och grattis.. hopps du vinner;)

skriven
#6: Annette

Klart jag kilar in och röstar ;) Håller tummarna HÅRT att du tar det HELA vägen fram nu!! För då är ju VI nöjda ;)



Kram i massor!!!

skriven
#7: Katti

Ja jag såg att du var i final!

Grattis!

Och så spännande är det ju oxå.



Kram,kram

Katti



ps, det ska verkligen bli kul i sommar och träffa alla härliga bloggerskor!

skriven
#8: Milla

Stort Grattis!! :)

skriven
#9: Amanda

Vad roligt! ^^ Jag har röstat! :o)

skriven
#10: annica

grattis, va roligt hoppas det går bra!!!

skriven
#11: Jenny

Hihi du är så bra :) Härligt gumman! Kram Jenny

skriven

Kommentera inlägget här :