Dagens inköp till Arvid





Shoppingtokig som jag är så kunde jag givetvis inte
låta bli att köpa dessa supercoola plagg  från Name it,
till Arvid.  Allt inköptes på Lille Skutt på Hönö.
Visst är de snygga!

För er som undrar varför jag inte köper något
till Anna vill jag förklara att jag har lovat henne att
hon & jag ska ha en mamma/Anna dag med en massa
shopping åt henne, lunch på stan & eftermiddagsbio.
När detta kommer att ske är ännu ej bestämt men
det blir nog inom en snar framtid för även lilltjejen
är i stort behov av nya kläder...

Kommentarer :

#1: Ingela la la

Fin fina saker!

skriven
#2: Ingela la la

Fin fina!

skriven
#3: Susan

Go morron.



Jaaa, absolut härligt att våren är här=) Men vår vaaarma lgh är inget att hurra för...haha.



Sker idag då?



Kram

skriven
#4: Amanda

Vad fin den översta tröjan var. ^^

skriven
#5: jenny a

Mycket fint, de rika de kan ut å handa var å varanann dga ;) puss och kram från oss, ska bli kul att ses i maj.

skriven
#6: Milla

Superfina! Gillar färgerna :)

skriven
#7: Maria

Tack tack :)

Var inne på tre barn, men efter denna graviditeten så vet jag inte längre. Det var jobbigare denna gången än jag kom ihåg... Kan det bero på att jag är 6 år äldre? ;)



Jättefint namn du har på din lille kille, Arvid.



Här ser det ut att bli ännu en vårdag med sol och värme. ÄNTLIGEN!



Kram!

skriven
#8: annica

ok,

jätte fina kläder, jag gillar name it skarpt.



självklart ska jag visa tårtan, hehe, men tyvärr fyller han inte först den 28:e, men det går ju fort.



kram

skriven
#9: ♥ MammaRussin

oj det var fina kläder.. vilka fina färger,, jag gillade det gröna i -... riktigt fina..

kommenterade ditt föra inlägg .. det på kortet på dig och anna.. men tror inte det kom med.. vet ju iof inte om denna kommentar kommer med heller.. :)

skrev iaf att ni var jätte fina på kortet du och lilla anna.. hon är så söt och lik sofia tycker jag.. kramkram

skriven
#10: Karin

Fina kläder till Arvid :) Mår han bra nu?

skriven

Kommentera inlägget här :