Candlelight dinner...& en massa annat

Mannen min & jag har haft en underbar kväll!
Fantastisk middag på Restaurang Danilo,
med underbart sällskap & fantastisk mat
Kolla in deras hemsida genom att klicka på
länken eller bilden.



Därefter gick vi på bio & såg en av de bästa filmer
jag någonsin sett... Australia!
Vilken fantastisk film! Den har precis allt man kan
önska i en film, spännig, kärlek, komik o.s.v.
2 timmar & 36 minuter som bara flyger fram.
Jag var helt trollbunden, åt inte ens upp mitt biogodis, så
bra var den! Det säger inte lite det...
Har du inte sett den än så måste du göra det!!!
Tack min älskade Anders för en oförglömlig kväll &
tack älskade Sofia för att du passade småttingarna.
Du är guld värd!

Imorgon är det onsdag & jag ska ta tag i den däringa
motionen igen...
Sofia & jag ska ta ett rejält danspass på två timmar
imorgon kväll. Väl behövligt efter all den goda maten.
Jag har inte dansat på typ tre- fyra veckor så det ska
bli så kul! Jag älskar att dansa linedance!

Imorgon har jag lovat barnen att vi ska hitta på något
kul, jag vet bara inte vad...
Några förslag?
Jag hoppas att det blir fint väder men det är väl
knappast troligt.
Idag har det ju varit värsta höstrusket här i Göteborg
Vi skulle egentligen gått till BVC med Arvid för att kolla
vikt & längd men det var så grått, trist & inte minst svinkallt
ute så vi stannade hemma istället...
Synd, för jag har ingen som helst aning om hur lång lillkillen
är nu. Han har alltid varit lång som ni kanske ser på den här bilden.
Här är han bara tre veckor gammal...




Visst är han helt underbar!
Nu ska jag gå in & pussa på mina barn & sedan krypa till kojs så
att jag är utvilad & redo för en heldag med barnen imorgon!
Sov sött kära läsare...






Kommentarer :

#1: Sussi

Lillkillen är skit söt! :)

Jag är nog den enda som inte tyckte att Australia var bra. Jag tyckte nog inte det för att den var för lång och utdragen...



Jätte kul att du gillar mina bilder, verkligen! Övning är nyckelordet och det har jag gjort nästan dagligen sedan jag fick min första kamera. Jag tycker inte att dina bilder är så amatörmässiga dock. :)

skriven
#2: Ingela la la

Vad kul det lät med Danmarksbåten!! Vi hänger på. Tack för att du tänkte på oss och anmälde oss oxå :)

Jag bakar och fixar desserterna när vi öppnar Ingela´s skrattar



Vihörs väl snart... kl är 06:43 lite tidigt att ringa men snart..



Kram

skriven
#3: jenny a

Tyvärr för mucket studio känsla i en film som borde varit filmad mer naturligt på detta vackra place, blev sådär i betyg, satt och störde mig en hel del....Men ngt fint var det där i.

skriven
#4: Milla

Vilken liten sötis! Här var det också rikigt ruskväder igår.. Men idag ser det ut att bli bättre :) Kram

skriven
#5: Jenny

Gu va söt han är :) O tummenlakan har lilla sessan också, hihi! Tack för att du håller koll och peppar mig, i dag ska jag damma av löparskorna, har bokat in att gubben ska komma hem o passa sjuksessan medans jag får ta mig ut i skogen, pust o flås!



Tack för att du peppar och inspirerar mig! Kram Jenny

skriven
#6: Frida

Låter som en UNDERBAR kväll, den behövde ni! Ha en mysig dag...

Kramar<3

skriven
#7: [ lilla fru werner ]

Halle gossingen va söt!!!

skriven

Kommentera inlägget här :