Blinddate med Louise & co

Anna & Lille E fann varandra direkt på vår lilla blinddate!
Ungar är för härliga!

Visst är de söta ihop....


Här sitter de i Grodorna & båda är lika tokiga i karuseller!


Här är vi!
Louise & jag!
De två tokiga mammabloggarna på blinddate!
En riktigt lyckad sådan...

Gå nu & kolla in Louise blogg...HÄR
Jag vet att deras lilla kanin har käkat upp deras internetsladd så uppdateringen
har kommit lite på efterkälken, men om jag känner Louise rätt så rättas det felet
till fortare & kvickt. :)
Vi mammabloggare får ju en fruktansvärd abstinens då nätet inte funkar....
konstgt eller hur?   = ;)


Kommentarer :

#1: Popprinsessan

Spännande med blindate! Har sedan jag anmälde mig varit lite nervös inför mammagalan.. men det ska bli spännande!



Hur gick det på vv idag?

skriven
#2: Katti

Fasen va kul!!

Att ni har träffats i verkliga livet, och att ni dessutom trivdes så bra ihop, verkligen kul!!

Nu längtar jag ännu mer till den 4 juli!!

Kommer ni till Stockholm/Vaxholm innan dess så säg till.



Kram

Katti

skriven
#3: Ingela la la

Vad kul att ni träffades, ni är så söta så :)



Kram

skriven
#4: ♥ MammaRussin

åh , så roligt med en blogg blind date!!! jag har träffat två av "mina" bloggvänner live.. Och jisses vilka goa tjejer det var..:) och snart ses vi med.. längtar!!

kramkram

skriven

Kommentera inlägget här :