SCRAPPING

Igår var jag & Sofia på scrapkväll. För en gångs skull var kreativiteten igång...
Fick ihop hela tre färdig sidor. Riktigt bra sådana faktiskt, om jag får säga det själv...
Lägger upp dem imorgon för allmän beskådning. Gick även igenom alla mina scrapgrejer oxå.
Det är nästan så man skäms...en halv förmögenhet i bara papper...
Ni som scrappar ni vet nog vad jag talar om. Man blir som besatt av djävulen så fort man kommer in i en scrapaffär.
Nytt löfte inga mer scrapinköp de närmaste veckorna!!!!

Kommentarer :

#1: sofiabergdén .

haha, jag tror nog att du kommer att köpa scrapgrejjer inom de närmsta veckorna.. Mamma.. hallå.. Ullared liksom!! Det finns ju massa fina scrapsaker där ;) haha..

pussss ´

skriven
#2: Nathalie

Har aldrig låtit mig själv fastna för det där :) Jobbar i en affär som säljer tillbehör så vi kan ju alla lista ut vart min lön skulle ta vägen :)

skriven
#3: Lisa

Hej vännen!Har själv inte hamnat i det "träsket" ännu, men vem vet någon gång kanske man får tid med det... Allt bra annars? Kanonstart med nästan 4 kg på en vecka! Kram Lisa!

skriven
#4: jenny ageton

Håller stora tummen för at du ska lyckas, jag vet att när du väl sätter den sidan till så, men de ändå till att njuta samtidigt ;D det går puss och kram

skriven

Kommentera inlägget här :