Helgens tio i topp!

Det finns många som inspirerar mig att tänka positivt. En av Er alla fina vänner som inspirerar mig genom sin blogg är du Nina
På hennes blogg läste jag  "Helgens tio i topp". 

Ett bra sätt att se och ta tillvaro på de fina, glada och positiva händelser som faktiskt finns där och lurar i varje hörn. Även om de ibland kan vara svåra att se och ta vara på när allt annat känns grått och tungt.

För att vända denna gråa, regniga, trista dag till något positivt så plockar jag fram helgens ljusa punkter jag också! 

* Träffade min nya läkare i fredags - fantastisk!
* Fredagslunchdate med maken!
* Fredagsmys hemma hos Familjen Holmberg!
* Bad&Buslördag med barnen på Väggabadet!
* Kvalitetstid-bara jag med Mamma och Lasse!
* Mellomys&tjejsnack- bara jag & kusin Sara! 
* Grillträff i regnet på Kulbrunnen med klass 2!
* Mys med tjocka hamstern Harry!
* Avkopplande skumbad!
* Känslan av att ha en fantastisk familj & vänner som finns för mig när jag behöver dem som mest... Tack för att Ni finns!

Så...nu mår jag bättre!


Önskar Er alla en härlig dag!



Kommentarer :

#1: Popprinsessan

Härlig lista och härligt när man inser att det finns ganska mycket att vara glad över :-)
Kram till dig!

skriven
#2: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Härligt! Jag ska försöka haka på den där tror jag :)

Kramar

Svar: 💕
Ingela Bergdén

skriven

Kommentera inlägget här :