Det närmar sig...

Snart är det April och vägsnigeln skall tas ut från sin vintervila. Jag längtar! På tal om sniglar, våra svenskar har fått bebisar och den första tog sig till gurkan idag.

Sjukt att man kan bli så stolt över en liten snigelbebis.

Sofia har dragit igång ett virkevent. Man ska virka en mormorsruta per varje dag fram till jul. Med start den 1 april. Mamma var här igår och lärde mig. Efter några timmar & en hel del svärande så har jag faktiskt nu knäckt koden. Jag är fast. Dags att starta syjunta med tjejerna. Visst är jag duktig?! 


En varje dag fram till jul blir väldigt många! En stor mormorsfilt att krypa inunder i väntan på tomten...eller kanske tomten kommer med den till någon extra snäll...



Kommentarer :

#1: Jenny

Jag är supersnäll ;)

skriven

Kommentera inlägget här :