För att jag...

Idag gör jag ingenting!

För att jag kan, vill och framför allt behöver. Efter tre dagar i rad hos försäkringskassa, terapeut och min fantastiske läkare så är jag helt dränerad på energi. 

En hel dag på strandvallen i Hällevik igår för att titta på Anna och hennes fotbollsmatcher i sommarcupen gjorde ju sitt till oxå. Jag vill ju så mycket! 

Det går framåt ibland och några steg bakåt ibland. Det är bara att acceptera att det är så, fast det är svårt. Det svåraste är nog ändå de bra  och energirika dagarna. Detta för att jag har inte hittat balansen och stoppknappen ännu, och det gör att jag blir mer eller mindre manisk de dagarna... 

Återigen, jag vill ju kunna, vill ju vara och vill ju orka...

Jag vet att det är svårt att förstå för er som inte själva har varit "där",  men ni andra vet...

Nu ska jag fortsätta...att göra Ingenting!


Ha en skön dag mina vänner!

Kommentarer :

#1: Helen

Det låter precis som jag , jag kör allt eller inget.
Men vad säger att det är så fel, man får ju massor gjort när man är på on :)
Kram kram

skriven
#2: Helen

Det låter precis som jag , jag kör allt eller inget.
Men vad säger att det är så fel, man får ju massor gjort när man är på on :)
Kram kram

skriven
#3: Jenny

Ja herregud...får ofta höra att jag måste lugna ner mig...men man vill passa på när energin finns där.
Bra att du tar en sån dag. Kram

skriven
#4: Popprinsessan

Det låter som en bra plan, att göra ingenting. Hade varit skönt att prova någon dag faktiskt. Jobbar den här veckan, men sedan ska jag försöka softa lite nästa vecka.
Kram till dig

skriven

Kommentera inlägget här :