Härliga nyheter! Det här vill ni inte missa...

Om det är nån av årets alla mässor som ni absolut inte vill missa så är det Krakel & Spektakel i Halmstad!

En mässa för hela familjen, mammor, pappor, barn, mor-& farföräldrar ja alla! En mässa med massor av fantastiska utställare, skojigheter och överraskningar! 

Ballongteatern kommer att bjuda på underhållning med Pettson & Findus.

Hysteriskt roliga Therese McDonald finns på plats med sin härliga föreställning "Jag kan ingenting, eller vad skulle mormor sagt" . Den vill ni inte missa! Jag lovar. Jag har sett den och kan se den om & om igen.

Inte nog med överraskningarna, allas vår fina Fnulan har premiär med sin barnbok om lilla Militta!
 
Idag så fick vi även den härliga nyheten om att alla barns stora favoriterZillah & Totte kommer på besök!

 
För att inte missa alla roliga nyheter inför mässan, så bör ni kika in på derasfacebooksida för att hålla er uppdaterade. Jag vet nämligen att det kommer fler överraskningar & nyheter!

Jag kommer att hålla er ajour här på bloggen då jag har fått äran att vara en av mässans VIP bloggare...så häng med! 

Jag kommer att vara där hela härliga helgen!



 

Kommentarer :

#1: Tommy

Sv: haha, ja det är jag och herreys.

Ser fram emot den mässan .. massor!

skriven

Kommentera inlägget här :