Nice & Easy i köket!

Med EasyDelight från Tupperware och få ingredienser kan man snabbt och enkelt tillaga äggbaserade rätter i mikrovågsugnen, exempelvis omeletter, Frittata och desserter – helt utan matfett. Omeletter och Frittata kan varieras i det oändliga, om man bara låter fantasin flöda. Tillsätt exempelvis gårdagens rester av potatis, skinka eller grönsaker.

EasyDelight har en idealisk storlek som passar till alla mikrovågsugnar och fyller minimalt med plats i köksskåpen. De runda hörnen säkrar att innehållet enkelt glider ut efter tillberedning medan hålen i locket ser till att din maträtt får en jämn yta och samtidigt leder bort fukten.

Tupperware & deras EasyDelight är mitt bästa redskap i köket just nu! 



Kommentarer :

#1: Vero

Åh, en sån skulle jag ha här på jobbet så jag kan laga lite mat och inte bara värma upp en massa torra rester. Ska nog säga till min Tupperwaretjej att ta med en sån när jag skall byta ut mitt lock till riskokaren.

Ha en fin dag Ingela!

skriven
#2: Popprinsessan

Det verkar väldigt smidigt!
Hoppas att allergin inte visar sig när ni testar mot pälsdjur idag.
Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :