Bossebus & Arvid



Idag är lillkillen lite piggare. Lite gos & bus med Bosse orkas med så nu har nog
medicinerna satt in ordentligt.
Jag är minsann lite mer optimistisk idag...
det hjälpte med lite sömn & peppning från er alla,
mina söta goa vänner!
Har fått låna ett par fina skor av snälla Maria, tagit en cykeltur
upp till solariet för att få lite färg på fläsket & har ävenblivit lovad
att få låna smycken av söta Sofia!

Fick just reda på att jag vunnit en hotellweekend på Scandic Hallandia
i Halmstad en helg i slutet på Augusti!
Passar finfint då Anders förmodligen åker iväg på långtur till Brasilien
& Indien & ska vara borta i typ åtta veckor i höst.
Nu får vi en go avslutning på sommaren i Halmstad med lite lek & bus på
äventyrslandet oxå. Det kommer barnen att älska!

Nu ska jag passa på att ta en tupplur medans de små är med Sofia & hennes
kompisar på lek & bus.

Kommentarer :

#1: Katti

Jag o Marie kommer ner redan vid 9 på morgonen, sen ska vi väl installera oss där vi ska bo och så. Men sen är det nog tänkt att vi ska ta en shoppingtur vi med:-)

Vi har ju haft värsta mailkontakten nu några stycken. Har du nån mail?

[email protected], där kan du nå mig.



Kram!

skriven
#2: Rebecca

Sötnosen!



Grattis till vinsten, vad härligt.

Jag fick ett samtal i dag, jag har vunnit en helkväll med Diggiloo för två pers 29 juli, ska bli skitskoj! och vinster piggar upp enormt!



Ses på fredag, längtar massor!



Varma kramar

skriven
#3: Amanda

Grattis till vinsten. Låter underbart! Hoppas det blir det också.



Underbar bild på lillkillen! ^^

Sicket charmtroll!



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :