Jag längtar så...



När jag vaknade imorse trodde jag att solen skulle skina
& att det skulle vara varmt & skönt ute.
Men icke sa nicke....
Här är kallt & disigt, inte en solglimt i sikte...

Vi hade tänkt vara ute hela dagen för att få lite energi inför
kommande veckas gigantiska vårstädning.
Vi tänkte passa på nu när två tredjedelar av barnaskaran
är på semester.
Efter Sofias flytt & byten av sovrum så har vi inte riktigt kommit
ikapp med undanplockning & organisering av garderober etc.

Arvid han kryper omkring här & ropar efter Anna...
Stackarn förstår ju inte att hon ska vara borta i en hel vecka,
jag har nog inte själv förstått det ännu...


Visst är poolbilden härlig!

Det lär nog dröja ett tag innan det är dax att ta fram den igen

men drömma kan man ju alltid jag!

Kommentarer :

#1: Ingela la la

Efter dimma kommer solsken... eller hur var det?

=)

skriven
#2: Frida

Ja, vem längtar inte efter sommar & sol!!!

Ha en underbar dag med din familj...

Massor av kramar

skriven
#3: Milla

Vilken underbar bild!! Längtar till sommaren :)

skriven
#4: Elin

Jag längtar också efter sommar och sol. Tänk att sitta ute och sola medan man njuter av en glas....drömmer mig bort...

skriven
#5: [ lilla fru werner ]

Här på Guldheden var det också dimma tidigt imorse, men nu skiner solen och himlen den är blå!!!

skriven
#6: jenny a

Inte för att fresta, men hade du me åkt så hade du njutit av värmen/solen herregud vad härligt ;) pok

skriven
#7: ♥ MammaRussin

Hej gumman..:)



då får ni komma till oss i örebro för vi har sol och skit varmt..:) har varit ute på promenad i t-shirt.. Stina i uppknäppt vår jacka.. Super varmt.. Helt galet!! Så ta med er poolen och kom vet ja!! ;)



KRAM

skriven
#8: Frida

Igår fick vi ju nästan sommar, hoppas att du fick det oxå!

Ha en fin dag med din familj...

Massor av kramar

skriven
#9: Amanda

Jättehärlig poolbild och vilken fin pool sen! ^^

skriven

Kommentera inlägget här :