Bejaka tanten i dig!

Det är så härligt att sova! Även om det inte är för egen maskin så gör det så gott. Har till och med börjat drömma. Det var väldigt många år sedan jag gjorde det. Drömmer gör man när man är i djupsömn så det är ett gott tecken.

Här i Sveriges trädgård så är det varannandagsväder. Ena dagen ger sol och vårkänslor och nästa är snöblaskregnig och trist. Så dessa dagar gör jag absolut ingenting. Likt Kronblom. 

De härliga dagarna passar jag på att träna och njuta och bara göra sådant som jag mår bra av. 

Igår blev det shopping. Jeans till Arvid för femtio kronor och en massa snygga kläder från Jack & Jones till maken. Jag älskar reafynd! En supersnygg tröja från Oui till mig från stadens tantbutik har nu flyttat in i min garderob oxå. 
Jepp...dags att bejaka tanten i mig! 

Kommentarer :

#1: Popprinsessan

Ja, visst är det skönt att sova. Och härligt med reafynd :-)
Hoppas att du har en skön dag idag!
Kram

skriven

Kommentera inlägget här :