Min älskade clown & drömmar om framtiden!


Vissa dagar är ingenting, vissa är tomma och riktigt hemska men vissa dagar är helt fantastiska och idag har det varit en sådan dag.

Trots lite missöden som att superhungriga åka på familjesöndagstur till Börjes i Tingsryd för att äta efterlängtade räkmackor och upptäcka att det är stängt på söndagar. Borde kollat upp öppettiderna innan vi åkte de fyra milen dit...

Det blev en tur tillbaka till Karlshamn och ett oönskat besök på Mc Donalds istället. Mindre gott och mycket mer dyrt. Barnen blev dock mätta och någotsånär nöjda, fast de gillar Börjes räkmackor bättre.

Efter regn kommer solsken och eftermiddagen blev fylld med härliga minnen och drömmar om framtiden.

Invigning av min morsdagspresent, en supercool kickboard. Jag åkte i rasande fart ner för backarna. Trodde på allvar att jag skulle dö ett tag. Skrek dom en galning, ni skulle hört mig. Men jag är helskinnad som tur är. Den ena backen ner mot hamnen i Vägga är inte att leka med, lång, brant och slutar i vattnet om man inte klarar svängen.

Därefter blev det stoj på lekplatsen på Kolleviks camping, matning av änder, kaffe och glass i solskenet med fina familjen Holmberg, bus och bad i havet och drömmar om framtiden.


Kommentera inlägget här :