Lyxhustru & Livsnjutare!

Det är nästan så jag skäms över att säga det men mitt liv just nu är fantastisk! Fantastiskt, underbart och härligt. Och jag är så värd det!

Att till fullo kunna njuta av sommaren och spendera dessa fantastiska dagar med familj och vänner är obetalbart.

En ren och klar njutning för själen!
Det är inte många dagar som har grusats av vårens nattsvarta mörker de senaste veckorna. Hjärntröttheten finns där men den har inte varit lika påtaglig som i våras. Jag både ser och känner ljuset.

Jag har insett att det finns en mening med allt dom sker och att allting har sin tid. Nu lägger jag hela min själ på att ta tillvara på den här tiden...som lyxhustru och livsnjutare.

När det är meningen så springer vardagen och ekorrhjulet ifatt en och en ny epok i livet tar form...men den får gärna vänta ett tag till.
Jag behöver det här!




Kommentarer :

#1: Tina

Åh så skönt att du kan NJUTA vännen för det är du verkligen värd! KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :