Vad vore livet utan...min underbara familj!

Vad vore livet utan....

...min underbara familj!

Sofia har äntligen kommit hem från sin Turkietresa!
Om den kan du läsa HÄR.
Har koncentrerat mig till 100 % på min underbara familj de
senaste veckorna, därav det sparsamma uppdaterandet här på bloggen.
Tyvärr har jag inte heller hunnit blogga runt hos alla er andra.
Bättring kommer....snart...
Min underbara man ska förmodligen vara bortrest i fjärran länder i
åtta veckor så jag försöker nypa så mycket tid som möjligt tillsammans med
honom & barnen.
Under de här veckorna har det hänt en hel del... mer om det kommer...
Jag lovar!
Nu ska jag mysa med Sofia lite innan det är dags att krypa till kojs...
På återseende....


Kommentarer :

#1: Jessica

Åh vilken FIN bild på er vännen!!

Oj 8 veckor borta, då förstår jag mer än väl att du prioriterar all tid med honom tills dess.



Och du, jag ses jätte gärna i Blekinge i sommar, vi tillbringar ganska mycket tid i husvagnen strax utanför Karlshamn :)

Vi får prata om det på galan blink



Var rädd om dig!!!



KRAM!

//Jessica

skriven
#2: Karin (Albins mamma)

Vilken underbar bild :)

skriven
#3: Pysen73

Wow! Vilken helt fantastisk bild! Ljuset är sååå läckert!

skriven
#4: Katti

Skönt att höra att allt är bra och att du njuter av varje liten stund med din familj. Fy för att maken ska var borta så länge dock, men det kommer säkert att gå bra!

Ta hand om dig!

/Katti

skriven
#5: Louise

Vilken jätte JÄTTEfin bild!!

Jag som tycker det är jobbigt med Mats borta 1-3 dagar i veckan. 8 veckor på raken, det är mycket det :-(

Hoppas det inte är negativa saker som hänt f.ö sista veckorna. Att du mår bra.

Jag ses gärna torsdga på en fika/afterwork. kunde du då?



Kram

skriven
#6: Afrodite

Underbar bild på din härliga familj! =)

Ja, passa på att ta tillvara tiden och njut av varandra...Har oxå svårt att "hinna med" bloggandet nu. Det är ju så mycket annat man vill göra när det är sommar.

Kram på dig och ha det fint! =)

skriven
#7: Jenny

Hej vännen, kikar förbi en snabbis i bygg och flyttkaos för att kolla hur det är med er :)



Super fin bild på familjen :)



Kram Jenny

skriven
#8: Milla

Superfin bild på familjen! Hoppas allt är bra :) Kramar

skriven
#9: Amanda

Vilken underbar bild! ^^

skriven
#10: Rebecca

Vilken underbar bild på er. Jätte fina allihop!

skriven

Kommentera inlägget här :