Fantastiska goodiebags till Boris brudar i Ullared!

GoodieBags!

Ni trodde väl inte att jag skulle glömma att skriva om de otroliga goodiebagsen vi fick med oss hem från Ullared!

Vi blev ordentligt bortskämda :)

Tusen tack till alla sponsorer och till er brudar som gjorde detta möjligt!

Ett stort tack till
Brilliant Smile, Logoskal, Me&I, Röhnisch, DiGuLo, Dermoshop, ChillNorway, Tekompaniet, Lilly of Sweden, Dermarome, Fotoklok.se, G-punkten.se, Kicks, Pocketstället, ColoURme.se, Depend cosmetic, Bakis, Fenixsböcker, Bliss, NicasDesign, Flux, Zmaka, Libresse, Tena, Torky, Libero, Zuperztore, Snoozy, Baxi, Protectum, Hunny Bunny och Blöjbudet.se

Jag kan fortfarande inte fixa länkarna!
Återkommer igen med dem när mina tekniska prylar är tillbaka från service...om tre veckor!

Nu ska jag dyka ner i alla mina goodiebags och frossa i alla läckra, fins coola och praktiska prylar.

Kommentarer :

#1: Vero

Åh så roligt med goodiebags.

skriven

Kommentera inlägget här :