November som försvann!

Något hände. November försvann. 

Nej, ärligt talat så var det en jobbigt härlig månad. En månad med mycket jobbiga händelser som har fått mig att inse att jag inte kan göra mycket mer just nu än att bara ta hand om bara mig själv. En jobbig process  inte bara för mig utan även för hela familjen. Även mina fina vänner har påverkats. En process som nu de senaste dagarna inte bara har börjat verka utan som även har börjat ge effekt... En riktigt efterlängtad sådan. Jag ser äntligen ljuset! Mer om det längre fram...kanske nästa år...

November bjöd trots allt eller kanske tack vare...på en hel del trevliga äventyr och möten för familjen, eller vad säger ni om..

Höstlov på Pukfält, mindre kul med förkylning och fruktansvärd hosta som för övrigt fortfarande hänger kvar, Halloweenmys med familjen, två intressanta anställningsintervjuer, födelsedagsfirande av min underbara älskade trollunge Sofia ,
Kusinmys på läckra restaurang Pinchos,
Utforskning av Naturhistoriska museet,  Fantastisk höstkonsert med Sofia & gospelkören Felicity i Saronkyrkan,
En härlig lek och buslandsdag med fina vänner, Snabbkramar med kusin Carolina, En heldagsmys med lillasyster Annamy, Anna & Sibells Minigolfkalas med sexton härliga ungar, bak & fix inför advent, julklappsjakt och inslagning, 
Ljuståg i både skola och kyrka och jag har till och med läst en bok!

Nu låter det som en hektiskt månad men det har det inte varit. Inte för mig. Jag har inte gjort någonting av ovanstående, förutom läst boken förstås. På läkarens och familjens ordination så har jag inte roddat med något. Min sanslöst underbare make, min underbara Sofia, fina Anna & Arvid, Mamma & Lasse och några av mina finaste vänner...ni vet vilka ni är, har sett till att jag har kunnat tänka på...bara mig och ingen annan! Jag tackar Er av hela mitt hjärta! 



Kommentarer :

#1: Camilla

Vet inte vad som hänt, men var rädd om dig :)

Svar: Tack så mycket Camilla :)
Mamma ia

skriven

Kommentera inlägget här :