På den sjätte dagen...

...med penicillin trodde jag i min enfald att jag skulle känna mig frisk, men icke.

Något bättre än förra veckan är jag dock så dagen har spenderats på jobbet för att hinna ikapp de senaste veckorna.
Det har tagit på krafterna trots att jag bara sitter framför datorn och kalkylatorn. Jag tror att jag har feber igen men jag tänker inte kolla förrens efter klockan 16.00 på torsdag, då checkar jag ut för helg igen.

På fredag är det egentligen meningen att vi ska köra ner husvagnen till Hälleviks camping men som det ser ut just nu så väntar vi nog åtminstone en vecka till...

Imorse var det åtta minus ute, brrr, då är det inte så lockande med camping. Med lite tur så vänder det snabbt och våren kommer med sol och värme.

Drömma kan man ju alltid göra, eller hur?!


Kommentarer :

#1: Popprinsessan

Men din stackare, fortfarande inte frisk?!?
Visst har det varit kallt idag, men eftersom solen visat sig så har det ändå varit skönt. Håller tummarna att du piggnar till! Annars kanske du skulle uppsöka doktorn igen INNAN helgen.
Stor kram till dig!

skriven

Kommentera inlägget här :