När allting rusar...

När allting rusar runtomkring en och man inte hinner med, är det då man är på väg...?

Försöker hålla näsan ovanför vattenytan men nu går det snart inte mer.
Jag trodde jag var starkare än så här men nu orkar jag inte längre.

Panikångesten ligger som en grå dimma över huvudet på mig och den inre stressen äter sakta upp mig inifrån.

Livsomvändande händelser, oron över barnen, familjen, framtiden, jobbet och den ena sjukperioden efter den andra har sugit musten ur mig totalt.

Återhämtning är som bortblåst och för varje gång blir jag svagare och svagare, både fysiskt men kanske mest mentalt. Den mentala tröttheten är skrämmande.

Jag orkar inte tänka, glömmer saker, är frånvarande och krafterna är som bortblåsta...

Jag vet att fasaden rasar snart om inget drastiskt händer, och det är bara jag som kan göra något åt det... Måste bara få tillbaka kraften och viljan.

Börjar med positiva bilder.


Kommentarer :

#1: Vero

Kanske inte mycket till hjälp, men jag skickar dig en stärkande kram.

skriven
#2: Jenny A

Har skickat sms till dig! Kramar i massor! Du måste börja stressa ner och ta hand om DIG! Släpp alla krav och allt du planerar hela tiden, plz.

skriven
#3: Tina

Åh vännen! Känner igen det där! Var rädd om dig! Massor av kramar!

skriven
#4: Fnulan

Kärlek till dig......

skriven
#5: Popprinsessan

Hej vännen!
Såå trist att vi inte sågs i torsdags, men jag hoppas verkligen att du mår lite bättre.
En STOR kram från mig!

skriven
#6: Anonym

Ta väl hand om dig själv och var rädd om dig.., kommer väl ihåg vad vi pratade om hela natten lång..:)
Känner igen mycket.., så glöm inte vännen min!!
Styrke kramar och påminnelse om värdet i livet..:)

skriven
#7: Jenny

Ta väl hand om dig själv och var rädd om dig.., kommer väl ihåg vad vi pratade om hela natten lång..:)
Känner igen mycket.., så glöm inte vännen min!!
Styrke kramar och påminnelse om värdet i livet..:)

skriven

Kommentera inlägget här :