Läkarbesök & kortspel

Idag blir det inget jobb för mig. Borde nog inte varit där igår heller egentligen.
Har fått tid hos läkaren igen i eftermiddag. Efter alla turer med min IBS så har jag frikort som tur är annars vore jag ruinerad efter vinterns alla läkarbesök och medicinköp.

Morgonen har bestått av frukost och kortspel med Lasse och Arvid. Nu ligger jag i soffan dom en urvattnad sill och lyssnar på när de fejjar ute i förrådet med växtplantering.

Jag har sagt det förr och kommer förmodligen att säga det miljoner gånger till... Vad skulle jag gjort utan mamma & Lasses hjälp?! De är guld värda!

En till som är värd sin vikt i guld är mitt älskade lilla "barnbarn", Codjo. Visst är han världens finaste!?
Här är han med bästa kompisen Bojjan

.

Kommentarer :

#1: Jenny

Krya på dig. Du gick på Antibiotika innan va? Den har fulheten att köra ner ditt immunförsvar och ta bort Dina goda bakterier, kanske därför lättare med bakslag?
Att en vuxen kan vara så sjuk under en vinter är tråkigt. Du måste ta hand om dig! Stressar du mycket. Pok!!!

skriven
#2: Veronica

Jo du får prova att klä om den:) Man kan inte mer än misslyckas!!
Fina vovsingar! Jobbigt med ibs, jag har en mildvariant som oftast känns av vid för stort intag av fet och stekt mat! Ibland gurka med?!

skriven
#3: Tina

Krya på dig hjärtat! KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :