Oohps!

Jisses vad jag ligger efter i tidsplaneringen. Vi har massor av födelsedagar framöver och jag har inte ens tänkt en enda tanke över vad som skall införskaffas i presentväg.

Min kära syster, Åsa, fyller fyrtio på...hjälp...på fredag! Vad i helsikotta skall jag hitta på till henne?

Sofia, min förstfödda fyller tjugotvå den 16:e november men där har jag faktiskt tänkt till riktigt ordentligt och hittat den ultimata presenten. Hihihi

I december följer mammas, Annas och min egen födelsedag varandra med bara några dagars mellanrum och sen har vi ju alla julklappar som jag skall tänka ut och som skall inhandlas. Det kommer att bli ett tufft jobb, i vanliga fall brukar jag ha allting klart redan innan oktober månad men inte i år inte.

Tur att det blir en långtur till Ullared snart. Då skall jag shoppa loss och fixa alla julklappar åt barnen och kusinerna. Kanske även lite födelsedagspresenter kan fixas då...och om jag inte minns fel så är det väl snart Farsdag också?

Kommentarer :

#1: Katti

Jag vet nån som alldeles nyss var i Ullared och shoppade loss. Men det var inte du va?!? :-) :-)

skriven
#2: Vero

Du glömmer inte kolla efter en sån där body till mig? ;P

skriven

Kommentera inlägget här :