Mumsfilibaba

img_7222 (MMS)

Idag blev det en mumsig middag ska ni veta! Bratwurst med broccoli i grädde & parmesan. Helt underbart gott. I morse var det vägning och jag har inte varit så bra med motionen så den här veckan blev det bara -0,5 kg. Inte mycket men huvudsaken är ju att det går neråt, eller hur? Anna var på årets första danslektion idag. Hon fullkomligt älskar att dansa. Brås på sin mor kan jag tro. Tyvärr så blev hon lite ledsen för när hon ramlade precis innan dansen skulle börja så gick hennes fina rosa leggings sönder. Jag lovade henne att hon ska få ett par nya till helgen när vi är i Växjö så hon blev snabbt glad igen. Arvid sitter och halv sover i soffan så jag får nog gå upp med honom till John Blund nu... Ha en skön kväll Kram

Kommentarer :

#1: Russin

grattis till minuset.. :) 0,5 är ju jättebra ju.. allt som är minus är toppen, så tänker jag.. ;)



kramkram

skriven
#2: Jessica

Stort grattis till dina fina minus :)

Vad duktig du är!!



Men du, kommer ni till Växjö i helgen?

Ska vi försöka ses ngt?

Vi har inga planer alls, så jag ses gärna en stund om du hinner :)



Har du kvar mitt mobil-nummer?



KRAM!

//Jessica

skriven
#3: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Du har en award inne hos mej :)



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :