Måndagslistan



Måndag igen!

Tack Jennyn som inspirerar mig att göra min lilla måndagslista!
Det här är årets första måndagslista för mig. Jag har varit lite off det senaste
men nu ska det bli så skönt att börja veckan med att tänka positiva tankar.
Måndagar brukar annars vara så tråkiga!

Idag, måndag är jag glad för...

...att vågen visade - 3 kg!
...att jag har världens underbaraste familj och vänner! ♥
...att på torsdag är det Tupperwareparty-plastic fantastic!
...att Arvids ordförråd utökas för varje dag!
...att till helgen ska vi på hotellweekend med familjen Ageton- efterlängtat! ♥
...att Anna äntligen har fått tid hos tandregleraren
...att det är plusgrader ute och för all is äntligen börjar försvinna! 
...att det här året ska bli det bästa någonsin! ♥j
...att vi har så mycket att vara tacksamma över!
..att jag vaknade lycklig imorse!

Ha en underbar måndag allihopa!


 


 

Kommentera inlägget här :