Idag måndag är jag glad för att...





I dag, måndag är jag glad för att ...

♥ Jag lagar fantastiskt god mat
♥ Jag är suverän på att fickparkera
♥ Anders är den snällaste, finaste och underbaraste make som finns
♥ På tisdag kommer Tupperwarevarorna
♥ Anna ska följa med Sofia till Göteborg & hon är så lycklig
♥ Jag ska ha Me and I visning här hemma på torsdag
♥ Jag har äntligen fått tillbaka lite av min motivation
♥ Jag har väldens finaste familj & vänner!
♥ Sofias operation förra veckan gick bra
♥Jag har så många roliga händelser framöver att se fram emot
♥ Arvid har ingen feber idag
♥ Jag och Tittutgänget ska fixa BarnLoppis Tittut våren 2011
♥ Jag älskar mitt hus & mitt hem
♥ Ni är världens härligaste läsare - tack för att ni finns!

Tack Jennyn för att du startat denna positiva måndagslista!
Det är mycket lättare att fokusera på det positiva när man tänker positiva tankar.
Något som vi alla behöver mer eller mindre....

Ha en underbar måndag allihopa!


Kommentera inlägget här :