Bus & bad


Idag har vi varit på holjebadet i Olofström.
Anna och Arvid dansade lyckodansen när vi berättade att vi skulle åka dit idag.
Holjebadet är alldeles lagom stort för barnen och även för oss vuxna faktiskt.
Det blev tre timmars intensivt bad och bus innan vi gav oss av hemåt igen.
Trötta & lyckliga barn ligger nu i sina sängar och sover som stockar.

I måndags började jag min rivstart och nedräkning inför mammabloggalan.
Det verkar faktiskt redan ha gett resultat trot att jag inte har satt igång med
motionen än. Det är lite roligt för vi är sex stycken som startade i måndags och alla
kör med olika metoder. Ska bli intressant att se vem som får bäst resultat.

På måndag blir jag gräsänkling igen. Anders åker till Göteborg & jobb så nu har jag några
intensiva dagar framför mig för att förbereda för vardagen igen. Det ska faktiskt bli skönt att
återgå till vanliga rutiner igen. Barnen har börjat trötta på att dra omkring här hemma hela dagarna
med oss och båda saknar kompisarna på dagis.

Nu blir det slapp i soffan framför tv:n med en stor kopp kvällste, skinka & babybel ost.
Inte helt fel efter en baddag....




Kommentarer :

#1: Cissa

Åh, vad kul det badet verkar! Vilka leksaker!

skriven

Kommentera inlägget här :