Min fina stora tjej kommer hem till sin sj...

img_7717 (MMS)

Min fina stora tjej kommer hem till sin sjuka mamma imorgon! Sofia kommer med Anders ner från Göteborg imorgon för att ta hand om mig lite. Ska bli skönt att bli lite ompysslad :)  Fast jag misstänker att det blir Anna och Arvid som får all hennes uppmärksamhet. När jag skulle hämta barnen idag visade tempen 39.1 och då hade jag både Ipren och Alvedon i kroppen. Lite vimmelkantig men det gick, barnen fick jag med mig hem och efter pizza och Bolibompa så var barnen både mätta och glada. Kalorierna behövde jag inte bekymra mig över för det var ingen längre stund jag fick njuta av den om ni förstår vad jag menar... Nu ska jag försöka hålla febern i schack, krypa ner i sängen med en god bok och en bit ljuvlig 70% -ig choklad som mamma och Lasse kom förbi med . Imorgon blir en bättre dag! Då kommer maken och stora dottern och tar hand om oss! God natt mina vänner!

Kommentarer :

#1: Linda, 4 barnsmamma

Hejhej!



Klart du får lägga till mig på din blogglista, inga problem;) Var länge sedan jag var inne hos dig så jag ska ägna en stund åt att läsa ikapp.

Tråkigt att höra att du är sjuk, hoppas du snart kryar på dig.

Kramkram

skriven
#2: Popprinsessan

Men fy vad trist att du fortfarande är krasslig! Hoppas att febern försvinner nu när Sofia kommer och tar hand om dig :-)



Visst ska det bli sjukt kul med galan? Men om du känner dig stressad över vikten kan du ju tänka på mig och alla mina gravidkilon... Har absolut ingen aning om vad jag ska hitta för tält att ha på mig...



Önskar dig en skön och förhoppningsvis frisk fredag!

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :