Hipp hurra!

Idag är det min dag!
Min fyrtioandra födelsedag. Inte illa va? Kan väl med stolthet kalla mig för medelålders nu utan att skämmas. Häromdagen var det en tjej som trodde att jag var trettiotvå Hihi!
Jag väcktes imorse av min småttingar med frukostbricka på sängen, skönsång och fina presenter. De fixade det alldeles själv då Anders är i Göteborg så det var extra speciellt. Jag fick väldigt fina presenter och den bästa var nog fönterputsaren som kom och putsade alla våra sjutton fönster imorse. Tack älskade Anders! Shoppingbidrag till mammas & min helg i Malmö, tre supersnygga armband och ett läckert halsband fanns också i presentaskarna. Underbara familj!
Nu ska jag njuta av min förmiddag med att slå in nästa födelsedagsbarns presenter, Anna fyller ju sex år på fredag, sen blir det träning med min PT efter lunch. Kram

Kommentera inlägget här :