Nu börjar jag klättar igen...


Nu är det dags att börja klättra igen...
Upp på karriärstegen med stormsteg, nja ivarje fall med små trevande steg än
sålänge. För några dagar sdan blev jag upp ringd av VD:n på ett företag här i länet.
Han ville träffa mig för de ska anställa två till på företaget. Lite överrumplande men
väldigt smickrande. Idag har jag varit där på presentation och det gick bra, tror jag,
det känns bra nu ivarjefall så nu är det bara till att vänta på nästa telefonsamtal för besked.
Tidigare i eftermiddag ringde Manpower och bad mig att registrera mig hos dem för de har ett
passande uppdrag åt mig... Lite kul att företagen bönar och ber när ett annat har "kastat ut mig"!
Triumf kallas väl det? Nå ja stolt som en tupp ska jag ta mig an dagens sysslor innan resten av
familjen kommer hem. Ha en underbar dag allihopa!

Kommentera inlägget här :