Morgonstund....

...har guld i mun!


Anna kikar ut från en boj i hamnen på Donsö!


När klockan ringde i morse & lillkillen kom uppklampande i sängen
så var jag mer död än levande kändes det som... Men den där blöta mysiga
pussen mitt på mun från Arvid kan väcka upp vem som helst.
Bättre sätt att vakna på finns inte....

Anna var i ungefär samma läge som mig imorse men som vanligt så hoppar
hon upp med ett skutt så fort hon hör Bolibompa på Tv:n... Tack SVT!

Maken lämnade knoddarna på dagis & jag fick mig en härlig GI-frukost med detta
färfärligt otäcka kaffe som jag tvingar i mig varje morgon...bläää!
Jag är ingen kaffetant jag inte!

Nu ska morgonstunden övergå i hårt arbete inför stundande BarnLoppis!
Mer om detta kan ni läsa på barnloppistittut.blogg.se

Ha en underbar höstdag!

Kommentera inlägget här :