Oron i själ & hjärta



Sitter här & försöker planera in morgondagens telefonsamtal...

Arvids friska period är över & nu går vi in i dystrare tider... tyvärr.
Jag måste ringa till en rad läkare imorgon för att få nya recept & tidsbokningar.
Höstens första medicinering med antibiotika är över men han är fortfarande
inte ok, så det är bara att förbereda sig på en tuff höst & vinter.

Tyvärr så har alla dessa sjukdomar påverkat min älskade lille kille mindre positivt
n nu ska vi äntligen få en specialpedagog som ska påbörja en utredning av honom.
Det känns som en lättnad att det händer något, men samtidigt är det skrämmande,
min gnagande oro i själen kanske äntligen stillas. Jag hoppas på det.

Själv är jag som en jojjo, ena dagen uppåt & positiv & andra dagen ner platt
som en pannkaka. De dagarna är det inte många positiva tankar kan jag lova.
Det är inte så kul för övriga familjen & vänner runt omkring men jag har satt upp
ett mål nu, att skriva ner dagens första positiva tanke innan jag stiger ur sängen på
morgonen. Den första nerskrivna tanken var;

Jag är lyckligt lottad som har tre härliga barn, en fantastisk make & underbara vänner
som finns där när jag behöver dem som mest!

Idag har varit en bra dag. En positiv tanke- den hjälper.
Den härligt uppfriskande promenaden med mamma var stärkande för både kropp & själ.
Barnen har lekt & busat med kompisarna Bianca & Olivia efter en rolig dag på dagis.
Jenny, en av mina allra bästa väninnor hälsade på och vi har haft en tårdrypande mysig eftermiddag.
Tack Jenny för att du är min vän!








Kommentarer :

#1: Jenny

Puss min sötnos :)

skriven

Kommentera inlägget här :