Nu är det dags att hänga på!


Måndag, underbara måndag! 

Måndagslistan är ett bra sätt att peppa sig själv inför den kommande veckan, fokuserar på de positiva sakerna i livet - stora som små i stället för att fokusera på sånt som kan vara tungt & jobbigt! 
Jennyn utmanar er alla att göra en likadan lista, har du inte en egen blogg så får du gärna skriva en kommentar hos henne om vilka saker som gör dig glad just den här måndagen! Ju fler vi blir, roligare blir det!

Har du en blogg och gjort måndagslistan idag, skriv gärna en kommentar med en länk till din blogg hos Jennyn så länkar hon till dig i ett inlägg senare ikväll. Måndagslistor från tidigare veckan hittar du här om du redan nu söker efter lite inspiration! Det börjar bli ett gäng som gör måndagslistan nu varje vecka - enormt kul att se alla andra härliga listor - så gör gärna en du också!
Här är min;


I dag, måndag är jag glad för att ......

♥ Det är en ny härlig vecka med nya möjligheter
♥ Anders är den snällaste, finaste och underbaraste make som finns
I dag ska jag gå strandpromenaden med min nya vän, Sofia!
♥ Jag har världens underbaraste familj!
Anna är så stolt över sin gipsade arm!
♥ Jag ska gå på Zelected by House hos Jenny Övik imorgon.
♥ Det är äntligen inbokat en träff med Ulrika Tano
♥ Det snart är dags för vår årliga Spökfest med kusinerna
♥ Det är första dagen mitt nya hälsosamma liv

♥ Ni är världens härligaste läsare - tack för att ni finns!


Kommentarer :

#1: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

skriven
#2: Karin

hihi tack!

ska jag lägga ut fler bilder på henne tycker du?

eller blir det för mycket kanin xd

skriven
#3: Anna

Så lite så! Man mår så mycket bättre av att träna! :) Kram på dig!

skriven
#4: Elin

Fin blogg:) Följa varandra via bloglovin?

skriven

Kommentera inlägget här :