Idag måndag är jag glad för att...

I dag, måndag är jag glad för att ...

♥ Jag lagar fantastiskt god mat
♥ Jag är suverän på att fickparkera
♥ Anders är den snällaste, finaste och underbaraste make som finns
♥ Arvids läkare gav positiva besked idag
♥ Anna har tagit bort gipset idag & hon är så lycklig
♥ Familjen Kulén/Larsson kommer hit på lördag
♥ Jag har äntligen fått tillbaka min motivation
♥ Jag har väldens finaste familj & vänner!
♥ Sofias fest i fredags blev väldigt lyckad
♥ Idag är första dagen på min resa
♥ Arvid har fått en återbudstid hos logopeden imorgon
♥ Jag har äntligen hämtat min korall från Sia
♥ Jag älskar mitt hus & hem
♥ Ni är världens härligaste läsare - tack för att ni finns!

Tack Jennyn för att du startat denna positiva måndagslista! Det är mycket lättare att fokusera på det positiva när man tänker positiva tankar. Något som vi alla behöver mer eller mindre....

Ha en underbar måndag allihopa!




Kommentera inlägget här :