Äntligen min tur...





Den här damp ner i brevlådan igår!
Äntligen har turen vänt...

Kommentarer :

#1: Carolina

Åh, grattis! Var det mycket? :-) kramar

skriven
#2: Jenny

Åh va kul, grattis!!

Vi fick plötsligt in 1000 spänn på kontot från dem utan förvarning för nåt halvår sen så du har väl säkert vunnit lite mer än det!?

Håller tummen för storkovan! :)

skriven
#3: Popprinsessan

Grattis, grattis! Vad kul!

Roligt också att allt börjar kännas lite bättre för dig nu. Hoppas verkligen att det blir en nystart för era alla och att sjukdomarna inte hittar ner till Blekinge ;-)



Kram!

skriven
#4: Majsan

Gud så kul & se ngn i sin närhet som vinner...jag hoppas att min tur oxå kommer;)

skriven
#5: FLOOSAN

va roligt, hur mycket blev det?

trevlig helg

skriven
#6: Louise

Oj du är den första jag känner som vunnit där. Fick du mycket?



Jag var på TUR mässan igår & det känns idag kan jag säga....mååånga fria drinkar & öl & min röst höll inte riktigt för allt högt prat pga musiknivån igårkväll.



/trevlig helg!

skriven

Kommentera inlägget här :